Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Perlan  =)

Här är reglerna:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.


1. Jag har dåligt morgonhumör, men försöker alltid att vara glad (svårt!!)

2. Frusen - fick gåshud när jag var i Spanien (julimånad) och gick in på en gata och hamnade i skuggan -brr ;) Blev utskratttad av min kompis =)

3. Kollar alltid vad klockan är på mobilen innan jag lägger mig för att sova

4. Avskyr att peta i ögonen (försöka få ut ögonfransar eller så), men använder linser (!). Första gången hos optikern, så svimmade jag nästan. Det svartnade flera gånger för mig och den stackars optikern var ENORMT tålmodig. Det gick bra, använder linser dagligen nu =)

5 Goaste vännen lärde jag känna via ett forum - känn dig träffad Malin!

6. Äter alldeles för mycket godis - choklad...

7. Jag avskyr att bli fotograferad

Jag utmanar:

Malin - Inspirationsdesign
Maria - Marias modeblogg
Cladde - Cladde
Mellabella - Mellabella
Anna Lisa - Anna Lisas hjerteblogg
Medaljongen - Medaljongen
HomeDesign - Homedesign

Kram


Kommentarer
Postat av: Perlan

haha.. alltid roligt och få läsa lite sanningar om personen bakom bloggen! :) Kul att du hängde på!!
Stor kram!!

2007-10-25 @ 10:26:23
URL: http://www.perlan.org

Jag blir jätteglad om du skriver något till mig :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0