SMEG

De flesta av oss har sett SMEG i inredningstidningar eller på nätet. Jag tycker de är snygga, men har inte kikat in på deras hemsida, så jag blev överraskad över hur många färger SMEG går att få i! Jag trodde bara den fanns i rosa, blå och vit  =D
Dessutom trodde jag bara att kylskåpet fanns att få i en storlek, men där fick jag tji. Finns ju i flera storlekar och utföranden. Jag hittade en bra norsk sida som heter Rikall Norge och där fanns verkligen många färger och former!




image90

(Eget kollage med bilder från Rikall Norge)



I Sverige hittade jag några varianter på diskmaskin, tvättmaskin och kylskåp. Dessa fann jag inne på InWarehouse. Kylskåpet är roligt, men jag är inte så förtjust i flaggmotiv på möbler, men lite fräsigt var det ändå =)

image91

(Eget kollage med bilder från InWarehouse)



Vill man kan man besöka SMEGs egen svenska sida också. Där hittar du återförsäljare och produkter m m.



  

Kommentarer
Postat av: Maja

Kylskåpen är riktigt läckra, och vad kul dessutom med alla färger och mönster. Kram Maja

2007-10-30 @ 11:53:03
URL: http://cactusvit.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Fräsiga kylskåp & diskmaskiner du har hittat. Gumman, det var nåt vajjsing med vår telefon innan när du ringde. Kram!

2007-10-30 @ 12:33:10
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: MO

Visst är det fräsigt, men jag skulle inte vilja ha ett, tror man tröttnar....kram

2007-10-30 @ 18:30:01
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: svartpeppar.blogg.se

jag röstar på den 4:e, 5;e och 6:e :P
snyggast!

2007-10-30 @ 20:28:37
URL: http://svartpeppar.blogg.se
Postat av: Kihlen

Hej.
Vill bara tipsa om att vi på www.bagarenochkocken.se också säljer hela smeg sortimentet i vår web butik samt i vår butik i Kålltorp Göteborg. Vårat Smeg sortiment kommer från den Svenska agenturen för Smeg vilket betyder att det inte blir problem vid eventuell garantiservice.


Jag blir jätteglad om du skriver något till mig :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0