Pid

Sista dagarna har jag inte bloggat så mycket, har känt mig oinspirerad och haft mycket annat att tänka på. Ikväll tänkte jag i alla fall visa lite från Pid - igen. De har mycket möbler och de har annorlunda möbler. Det finns saker jag hade kunnat tänka mig, men det mesta ligger i en prisklass långt över det jag har lust att spendera. Men det är ju så kul att titta och se vad som finns där ute i möbelvärlden! Idag var jag och vandrade omkring i en möbelbutik i grannstaden, men fy..åh..suck... så tråkig den var. Jag tycker annars att man kan hitta lite saker där som kan vara snyggt, men de verkade inte som de hade lust att göra något trevligt med deras utställningar och det blev bara värre. Det finns två av dessa affärer var jag bor och de är verkligen olika. Den andra affären i denna stora möbelkedja är mer inspirerande att gå i och där finns bl a "min" lampa Midsummer light, som jag skrivit om innan =)

Nåväl, det var ju pid jag skulle visa bilder från - kommer bort från ämnet nu ju. Jag hittade adventsljusstaker i en modern form och en festlig gungstol. Inget för mig, men som jag brukar säga - roligt att se på! =)




image101
image102
image103

(Egna kollage med bilder från Pid)



 

Kommentarer
Postat av: Mellabella

God morgon, den röda fotöljen var as häftig! Ser skön ut att ligga i... passar kanske inte hos mig som jag har det nu, men en sån skulle jag vilja ha! Ha en riktigt bra dag! kram Mella

2007-11-02 @ 06:39:22
URL: http://www.mellabella.se
Postat av: Perlan

Kikar bara in och önskar en trevlig helg! Hoppas att ni inte får alltför många spöken hem till er i helgen! :)
kram kram!!

2007-11-02 @ 11:34:56
URL: http://www.perlan.org

Jag blir jätteglad om du skriver något till mig :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0