Är du redo för julsaker?

Jag är inte redo alls, jag brukar tycka att det är för tidigt varje år när affärerna drar fram sina julsaker. Det är bara det att nu gör jag själv samma grej =) Tänkte visa ett par saker från Pid. Nötknäpparen är ju i och för sig en sak man kan ha året runt, men det blir ju som regel till jul som man tuggar nötter. Denna nötknäpparen tyckte jag var snygg också.
Den andra grejen jag tänkte visa var en adventskalender. Den var snygg och stilren. Den går att ha ståendes som den är eller om man vill så kan den hängas upp på väggen!

image10

image11

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Oj, den här gillade jag! Jätte fin!
Kram

2007-10-09 @ 19:30:57
URL: http://designtjejen.blogg.se
Postat av: Malin

Är det bara jag som tycker det liknar skåpet de hade i Bingo-lotto när man var liten??? hehehehe

Fräck kalender!

2007-10-14 @ 11:20:05
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Jag blir jätteglad om du skriver något till mig :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0