Schablononline.se

Det har kommit en ny stor onlineshop på nätet som heter SchablonOnline.se. De säljer många olika sorters schabloner och deras sortiment är omfattande. Så himla skönt att ha allt på en sida och slippa sitta och leta i timmar bland olika siter. Det  är ju också skönt att dessutom kunna sitta hemma och se i lugn och ro. Speciellt nu  när det är halvrått väder ute, så kan man istället sitta inne och fika och ha det gott, för att samtidigt sitta och se på schabloner. Fiffigt =)

Jag har själv varit inne där nu och tittat och det är så mycket kul där inne. Gissa om jag fick lust att köpa en schablon eller två och göra något spännande här i hemmet  =)

Om man har tillgång till en overhead, så har de en speciell avdelning för det. Här hittade jag flera fräcka mönster och jag är säker på att många låter sig inspireras av dem. Kika in där och se, för du kommer inte att bli besviken!
Skulle det ändå vara något motiv som man saknar på siten, så kan man tipsa dem om det via deras hemsida.
Här är lite bilder att inspireras av:


image144
image143
(Eget kollage med bilder från SchablonOnline.se)


image138

image139

image140

image141

(Bilder från SchablonOnline.se)


  

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jättebra artikel =)

2007-11-09 @ 11:06:24
Postat av: jessica

Gillade den i sovrummet!!

Kram och trevlig helg!

2007-11-09 @ 12:25:46
URL: http://detvitahuset.blogspot.com
Postat av: Åsa

Den med giraffen var fiiiin.
Trevlig helg
kram

2007-11-09 @ 13:03:14
Postat av: svartpeppar.blogg.se

när jag var på mallorca sist, palma, så var jag inne i en butik fylld med galet fina väggdekorationer. hade man haft lättare att ta med det sig hem hade jag några rullar med mig hehe. det är snyggt, en enkel men effektiv grej som höjer rummen! du hittar så mycket trevligt! alltid nån ny kanonsida du skriver om! :P

2007-11-09 @ 13:16:30
URL: http://svartpeppar.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Hej! Tack för pratstunden i dag. Alltid lika kul att prata med dig. Jag tänkte också blogga om de här väggdekorerna men nu har ju du gjort det så bra. :))

Ha en skön helg vännen min!! Puss

2007-11-09 @ 16:08:34
Postat av: Mella

Hej cissan, sorry att jag varit borta några dar här... har haft mycket på jobbet och varit trött... men igår fick jag mig ett ryck och började måla i badrummet... och nu går jag in på din blogg och ser att du skrivit om en massa Schabloner. Riktigt roligt!!! Jag föredrar ju att måla själv men det här är ju ett perfekt sätt för den som inte orkar eller vill det! Du frågade om Zone Denmark här i sverige vet jag bara att den finns vid saluhallen i Göteborg... men du kan ju gå in på deras hemsida också www.zone-denmark.com... men jag tyckte man hittade mer i deras butik än på nätet... Hoppas du får en riktigt fin helg och glöm inte farsdag! Kram Mella

2007-11-10 @ 10:47:48
URL: http://www.mellabella.se
Postat av: Mickan

Vilka fina schabloner. Jag gillar den längst upp till höger och den med giraffen. Så söt! Och vad snygga rummen blir med dem på väggarna.

2007-11-10 @ 14:05:09
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sandra

Suverän sida!! Tack!

2007-11-11 @ 16:14:05
URL: http://creativeactivity.blogg.se
Postat av: Tommyidun

Nice site, keep up the good work!

2009-08-12 @ 13:51:12
URL: http://tommyidun.blogspot.com

Jag blir jätteglad om du skriver något till mig :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0